1. Hem
  2. Kontoinställningar
  3. Vilka språk finns serviceprotokoll på?

Vilka språk finns serviceprotokoll på?

Systemet känner av vilket språk du valt för din dator/mobil.

Vill du ändra språk klicka på ditt användarnamn för att komma till dina kontoinställningar, scrolla ner till rubriken Språk och välj i listan. Ditt val sparas automatiskt.

Ändrar du språket ändras det för alla sidor och för alla funktioner.

Dessa texter översätts INTE:
– texter som du själv skrivit på en order eller som finns i er grupps modulinställningar (t ex egendefinierade fält, taggar, epostmallar mm).
– om du sparat en arbetsorder e dyl och sedan byter språk kommer inte ev. notifikationer kopplade till den ordern att översättas.

Ställ in språk på kunden

På kundkortet finns fältet ”Välj språk”. Där ställer du in vilket språk kunden ska få SMS och e-postmeddelanden på.

Aktivera fältet under Gruppinställningar / Kundinställningar /Visa språk. Adminrättigheter krävs.

Tillgängliga språk

  • Svenska
  • Australian
  • Deutsch
  • Dutch
  • English
  • Español
  • Italiano
  • Norsk
  • Português do Brasil
  • Förenklad kinesiska
Senast uppdaterad 28 januari 2024
Hittade du vad du sökte i artikeln?

Fler artiklar i ämnet

Behöver du hjälp?
Vi hjälper dig.
Kontakta supporten