1. Hem
  2. Kundfunktioner
  3. Har jag skickat protokollet?

Har jag skickat protokollet?

Här beskrivs olika sätt att se om man skickat ett protokoll eller bokningsbekräftelse.

På ordrar och protokoll

I huvudet på ordern ser du senaste skickade – när, av vem och till vem. Klicka på den lilla pilen så fälls en lista med alla skickade epostmeddelanden ut.

Exempel från ett serviceprotokoll

Har ändringar gjorts på ordern efter utskick av protokollet markeras senaste skickad med rött.

Som kategori i listvyn på protokoll

I Service – Serviceprotokoll väljer du listvyn och klickar sedan på plussymbolen för att fälla ut listan med kategorin (rubriker) att välja på. Markera E-post skickad. Nu har du en tabell med rubriken E-post skickad. Informationen som är visas är när, från vem och till vem.

I Meddelandeloggen

Meddelandeloggen hittar du längst ner på sidan Kontoinställningar. Läs mer om Meddelandeloggen.

Bokningsbekräftelse

När du sparar en bokning kan du klicka på länken Skicka bokningsbekräftelse. Om bokningen ändras efter att bekräftelse skickats markeras det med rött.

Senast uppdaterad 7 mars 2025
Hittade du vad du sökte i artikeln?

Fler artiklar i ämnet

Behöver du hjälp?
KONTAKTA SUPPORTEN